Motorové díly

 SISU diesel V12

pístypístní kroužkyhlavy válcůvačkové hřídele
ventily a vodítka ventilůzdvihátka ventilůmotorové těsnění / 
gufera
turbodmychadlarozvodové a klínové řemeny
napínací a vodící kladkyřemenicerozvodové řetězy
palivová a vakuová čerpadlaagr ventily
řídící jednotky sacích traktůtermostatyvodní čerpadla
spojky / setrvačníkyfiltryzapalovací žhavící svíčky

Víte že...

- benzínové a dieselové motory mají účinnost pouze 25% (když si tedy vypočítáte, že 1 litr benzínu stojí 37 Kč, tak z něj využijete pro pohyb vozu pouze 0,25l benzinu = 9,25 Kč. Zbývajících 27,75 Kč se spotřebuje na tření a ztrátách)

- přeplňované motory ovšem mají účinnost 35% a turbodmychadlo jako takové má vlastní účinnost 80% (tzn. když přidáte na Felicii 1,3 MPI 50KW turbo = výkon po úpravách až 80 KW)

- jistě jste slyšeli, že by se mělo nechat turbo po jízdě "vydýchat" na volnoběh. Je to proto aby se turbo i olej, který slouží pro jeho mazání ochladil. Pokud přehřáté turbo ihned vypnete s motorem, hrozí zapečení oleje v turbu a následuje při příštím provozu omezení přísunu čerstvého ojele do turba = přidírání hřídelky turbodmychadla